Sådärenonsdagiaugusti

,...tänkte jag att det var dags för ett inlägg. Det är så mycket som hänt, så mkt som händer. Sedan det där inlägget i maj, typ, har jag haft en fin sommar. För de där två veckorna i juni var ju underbara, och idag, till exempel, har solen också varit framme; i lördags plockade vi svamp. 1 kantarell och 2 andra.

Ska bli en otrolig sensommar/höst, det känner jag på mig! Och den startar ikväll! ;)

"Rocks in the road and we stumble and fall
Light's getting low so we can't see at all
But I promise you on that gettin' up day
Wings in the morning and we'll fly away"
                                             Johnny Cash (Wings in the morning)

Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0