27:e, fredag&Ebbas födelsedag

Idag har min lilla kusin Ebba födelsedag, 6 år, som jag saknar henne. Hittade världens finaste klänning till henne på Zara i veckan som jag fick skickat iväg (i tid), ser fram emot att se den på ;)

Det blev ännu en effektiv dag på jobbet, tror dock jag gick in på reservenergin för nu är den slut ;) Efter jobbet provade jag kläder i en timme, som vanligt, resulterade i,... ett halsband, ett grymt sådant, yes! Ringde Silje på vägen hem och det visade sig att hon var i närheten så vi tog en tur till Peoples tillsammans med Trine. Det blev ett par glas vin och en burrito, för att fira att det faktiskt blev fredag, denna veckan också. Nu 21.45 sitter jag i soffan, och fundera på att se Slum dog millionaire, ja, det blir det. Den är nog slut lagom till Eilert kommer hem, han jobbar på Prodigy ikväll,...

Ser fram emot imon, otroligt mycket! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0