Måndagkväll på Grüners gate,...

Det har varit en styck hektiskt helg! Jag jobbade sent på fredagen, och innan dess var jag och åt lunch med Eilert, vietnamesiskt, nere i stan. Valde någon biffchopsuey, för jag var sugen på kött, men det varade bara tills maten kom in, det blir soppa nästa gång! ;)

I lördags jobbade jag min sista dag på Oslo City, lite vemodigt,... När jag slutade vid 13 stod Eilert utanför med bilen och vi körde direkt till Gardemoen, för att så resa vidare till Trondheim. Eilert kusin Gry och hennes man Trond fyllde båda 40 med bara tio dagars mellanrum, så det var 80-års fest ;) Det blev en riktigt trevlig och sen kväll, första gången i Trondheim, kan bli fler gånger! ;)
Flög hem tidigt på söndagen, väl hemma var det bara rätt in i duschen för att så bege oss till Röa och Eilerts farmors 88-års dag ;) God mat och dricka, i trevligt sällskap fullbordade den här helgen! Var hemma runt tiosnåret och då var det bara rätt i sängen, stuptrött!

Idag har jag jobbat min första dag på butiken på Karl-Johan, ser ut att vara förändringarnas år för min del! Det var ganska stor skillnad jämfört med Oslo City, men jag har bra vibbar! Det kommer nog bli mycket jobb framöver! ;)
Kvällen har förvaltats hemma, två ganska trötta själar har ätit asiatisk mat och vikt kläder,... Röstar för en mer livad tisdag!
God kväll! Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0