Lör-Sön

Lördagen var ganska lugn från början till slut. Hade en lång och skön morgon och gick sedan till jobbet, 12-17, ganska tråkigt väder i Oslo, slask och snö/regn vilket också resulterade till att det var ganska lugnt i butiken, vilket i sin hand bidrog till att jag fick gjort MYCKET under de timmar jag var på plats, otroligt skönt! Kvällen bestod av tacos och film, Den sista revejakten, en sån där lugn lördag, ni vet säkert vad det innebär!?

Idag, söndag sov jag till 9.47, drog ut på allt ett par timmar, bara för att man kan liksom, sedan gick vi en tur, upp till Birkelunden (söndagsmarknad/loppis/skittillsalu/kalladetvadduvill), där jag faktiskt köpte något för första gången, vet inte om man borde prutat? Förmodligen. Ett armband i alla fall, ett sådant jag letat efter länge,...! Kommer säkert sitta runt handleden ett halvår framöver så det dyker nog upp på någon bild! Runt 17-tiden tog vi trikken upp till Jens&Karin på Torshov. Där väntade ett par flaskor vin, ost/kex/vindruve-upplägget och till min glädje, TP! :)
Jag har aldrig varit så dålig på TP någonsin! Det var till och med juniorutgåvan,... men dock från 1985. "Vilken hårfärg har Pernilla Wahlgren?" 1985? Trots besvikelsen över min insats va det en mycket trevlig afton! Fler fina söndagar! Tills man kan byta inne mot ute och sitta i parken!

Godnatt Linn

(och så att ni vet, man får rulla bollen i basket, backhoppning startade i Norge och OS i Stockholm var 1912, fanimej sista gången jag INTE får en tårtbit på en sportfråga!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0