En känsla - flera ögonblick(moments)

Känslan - blandning utav kärlek, lycka, ödmjukhet, omhändertagande, rådvillhet, sårbarhet. - även om jag försöker blunda så ser jag, glasklart. Den berusar och bedövar samtidigt, men det är en vacker känsla och jag hade inte varit migsjälv utan den. Ändå glad att den inte dyker upp för ofta för den kräver ganska mycket utav mig.

Lördagskvällen (efter pausen), tapas! ;) Lika gott som vanligt, möjligtvis lite bättre ;) Efter vi ätit gick Eilert och Lasse ner till Daqota för att träffa Ærland. Jag och mamma kollande på Melodifestivalen, har inte sett den på år och dagar och ska nog förmodligen inte se den nästa år! ;) När den tog slut gick jag ut och mötte övriga + Jens, Karin, Widar och Ole-Petter. (Mamma var lite trött.) Vi satt på (säg det inte till någon!) Alexandria på Thorvald Meyers gate i en timme innan vi gick vidare till "nya" Løkka Bar och Pub. Stället har nog inte fått något namn än, men jag vet inte om det behövs för de har ett ganska klart koncept, hårdrock! :P Var hemma 01.37 och när mamma frågade hur mycket klockan var, så va det givetvis "avrundat" till kvartiett ;)






Söndag
- gick upp vid 8. Mammas buss skulle gå vid 11-tiden så hon packade lite, och jag fick göra matpacke till henne, ja, fick! För när jag satte igång frågade hon om inte Eilert kunde göra hennes macker!!! :0 Hör på den du! ;) Vi tog det lite lugnt hemma tills det va dags att ge sig av till Eilerts morbror Øivind. En middag för att fira att han blivit 60! Grattis! Väldig god mat, skratt och givande samtal. Söndagen den 15 mars 2009 var avklarad ;)



Måndag - Ångrar lite att jag skrev i ett tidigare tillägg att "Måndagar har jag aldrig haft några problem med" för vissa måndagar är, mindre bra. Och där kan du se! Förra måndagen var allt bra men då hade jag inte ork att gå på Pilates,... Och i måndags var det mindre bra, men jag gick på Pilates,... Hehe, utmaning till nästa vecka! ;) I want it all! I want it all! ;)

Tisdag(igår) - Arbertsdagen gick väldigt fort, vilket kan vara skönt ibland! När jag slutade mötte jag en kollega från Oslo City och vi gick och tog en kopp kaffe på Samson. Trevligt ;) Efter det rusade jag hem, för att så byta om och rusa till SATS,... Det borde vara förbjudet att inte träna. Blir helt enkelt en bättre människa om jag tar mig tid till det. Kvällen gick ganska fort den också. Åt middag, kollade på något på tv, läste lite i boken, om somnade till slut, gött!

Idag jobbar jag sent! ;) Solen skiner, Bob Dylan sjunger för mig, jag är sugen på en kopp kaffe och en promenad med min vän Oslo! Vi snakkes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0