Sammanslagning.

Härligt liv! ;) Måndagtillonsdagbaragår,... i 1. I vart fall i det tider jag befinner mig i nu. I tankarna vill och gör jag ganska mycket, typ allt. Men kroppen hänger inte med i tempot, tyvärr. I måndags önskade jag att kroppen gick på Pilates och fick slappna av lite, igår önskade jag att min kropp och Eilerts kropp gick en promenad och andades lite frisk vinterluft, idag önskade jag att kroppen gick på gymbaloo,... Men det fina med det här är ju att jag kan göra det nästa vecka! ;) Ser liksom bara att det jag önskar inte blir gjort, men nu i efterhand när jag tänker på vad jag faktiskt gjort, så kanske det inte är så illa ändå. Trots att de flesta sakerna är jobbrelaterade. Måndagkvällen bestod av god mat som vanligt, 5-spice-chicken m. äggnudlar. Praktiserade tvtittande ett par timmar, men fick ändå läst i en av de påbörjade böckerna (hemlig intills vidare!), sov gott ;) Tisdagen gjorde Eilert köttbullar, brunsås, ärtstuvning och potatis; Linnmat ;) Under tiden fick jag iordning på min veckoplanering för jobbet samt jobbschemat för min avd. Fick även tid att förbereda mig inför kursen som var idag,... Onsdag(idag), kurs, som sagt, "Krav till avdelningsledare", givande dag ;) Varade mellan 10 och 16, hoppade av T-banan på Carl Berners Plass och spatserade hem i solen, fiiint väder i Oslo idag! (Någon har börjat ropa vår men det är nog för tidigt,...!) Severin kom hit på middag, kyckling i röd curry m. vildris. Har hunnit med ett fotbad, läst ut en av böckerna, läst lite i en ny, msn:at med Emelie (alltid givande!),...
Ska vara lite snällare mot mig själv resten av veckan/helgen så kanske det är realistiskt att en av önskningarna slå in i början på nästa vecka ;)

Hoppas ni haft en fin start på veckan och att era önskningar slagit in! ;)

Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0