Samtidigt.

Tänk att jag varit ute med jobbet, haft fest för vänner hemma, dansat, skrattat, sovit. Läst, vart på bio, kollat på tv, skrivit, pratat i telefon, jobbat, ätit korv med bröd, fondue, panini, druckit vatten, öl, drinkar med lychees, kaffecocktail?, svartvinbärssaft, lyssnat på sven-ingvars, rage against the machine och leonard cohen, saknat, längtat, önskat, sett tillbaka på, sett fram emot, bytt vinterskorna mot vårskorna, för tidigt.

-
samtidigt.

Hoppas på att kunna sakta ner lite, slutet på förra veckan insåg jag, det man inser då och då, att tiden, springer iväg. Synd bara att den ska försöka slå rekord just nu när jag behöver att det går lite långsammare,... Men helgen har varit trevlig ;) Tack 715 för en trevlig lönningspils i fredags! Och tack Eilert, Jens, Karin och Widar för i lördags/söndags! ;) Keep on rocking in the free world! ;)




Idag har jag åter igen varit på kurs. Avdelningsmöte, för oss som är avdelningsledare på dame, på vår region. Alltid lärorikt och inspirerande ;) Vad som gjort min dag, idag, var att jag gav mig själv en present. Skriveboka, av Merete Morken Andersen (som har skrivkursen som jag ska på i augusti), hon i butiken sa att den kostade 450, och eftersom den kostat mer på internet (där det ändå ska vara billigare) så slog jag till, yes! När hon slagit in den sa hon att den egentligen kostade 590, men i o med att hon sagt 450 så fick jag den för det, om jag skickar ett ex av min första bok till henne ;)

Ha en underbar tisdagskväll, jag ska laga mat till min kära. Nu, det är viktigt Linn, och ni andra, nu.




Kommentarer
Postat av: Catrine

Vaaa fin blogg du har linnis!! Jag diggar hur du gör med bilderna, hoppas allt e fint me dig =) xx

2009-03-31 @ 05:06:34
URL: http://catrinemagnusson.blogg.se/
Postat av: Catrine

Ja jag hörde detta över påsk, så jäkla kul verkligen! Kommer ju bli mega mysigt att bada tunna o allt =)

what can I say, google is the shit! ;)

Kramis

2009-03-31 @ 14:51:47
URL: http://catrinemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0