Saturday/Sunday-SWING

Då har vi nått söndagkväll. Helgen har varit, händelserik.

Lördag.
Startade dagen lugnt. Väldigt lugnt. Jobbade mellan 13.30 och 19.30. Efter det gick jag rätt bort till The Dubliner (igen, hehe), där väntade Eilert, Markus(lillebror) och deras pappa Stig. Blev ingen Fish and Chips då de inte hade det utan Garlic Chicken m. chips. Gott! Hade en fantastisk trevlig tid där, fick pratat en del innan bandet gick på scenen. ;) Vi blev kvar där till 12-tiden. Efter det så gick jag, Eilert och Markus vidare till Peoples. Runt 1 kom övriga som jobbat på Sentrum scene och vi blev sittandes till 3, ett eller annat. Efter det va det taxi hem och natten fortsatte,... lite till.

Söndag.
Gick upp vid 11, bara lite sliten ;) Ett par timmar senare så mötte vi Widar på Daqota. Gav deras sallad en chans till, det gör jag nog inte igen. De har ju trots allt en av Oslos godaste hamburgare. Har bara hört rykte om att salladen skulle vara guddomlig, det är den inte. Blev ett par öl där och Lasse kom inom en tur innan vi gick hem ca 17. Widar följde med hem. Eilert fixade banansplit, och han och Widar kollade på film, jag passade på att sova en timme :)

Helgen har varit, bra! Tack till Alla som medverkat! ;)

Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0